Produktová fotografie v reálném prostředí
Obsah: 

Reklama je typickou oblastí, kde fotograf často pracuje s propagovaným výrobkem, zbožím v reálném, či uměle stvořeném prostředí. To může být součástí, pozadím, kulisou výrobku, stejně tak kontrastujícím námětem, vytvářejícím vizuální, psychologické aj. napětí, které může významně dotvářet smysl a užití propagovaného zboží. Zapojení prostředí do reklamního snímku vyžaduje nejen zkušenost z produktové fotografie ve studiu (zejména práci se světlem a s odlišnými povrchy), ale také cit pro prostor, pro architekturu a pro kombinaci ambientního (nejčastěji přirozeného) světla prostředí se světlem umělým (studiovým). Zvládnutí fotografického řemesla tj. fotografování produktů v reálném prostředí se všemi nástrahami (odlišná barevná teplota světelných zdrojů, nežádoucí odlesky, stíny, nedostatek místa, potřebná technika v záběru atd.) je předpokladem k úspěšné a přesvědčivé reklamní fotografii. Pak lze snáze a smysluplně využít postprodukčních úprav, násobných expozic a dalších triků, o nichž v tomto kurzu bude také řeč.

Cíl kurzu jednou větou
Schopnosti zajímavě zachytit produkty v nezvyklém i tradičním prostředí, při max. využití fotografické techniky (zejména světla), od nejjednodušších postupů, přes technicky náročná řešení až po možnosti postprodukčních úprav.

Pro koho je kurz určen
Pro všechny, koho zajímá fotografování objektů v reálném prostředí.
 
Pro koho není vhodný
Pro toho, kdo nemá elementární zkušenost práce se světlem.
 

Osnova kurzu

První část
PRODUKTY V EXTERIERU PŘI VYUŽITÍ MINIMÁLNÍ OSVĚTLOVACÍ TECHNIKY.
Základní workflow: nápad, skici, poznámky. Výběr prostředí. Volba fotografické techniky. Základní nastavení fotoaparátu. Umístění produktu, kompozice. Využití ambientního světla, odrazek, negrů. Využití jednoduché (příruční) osvětlovací techniky. Doplňkové efekty.
 
Druhá část
PRODUKTY V INTERIERU/EXTERIERU PŘI VYUŽITÍ NÁROČNĚJŠÍ OSVĚTLOVACÍ TECHNIKY.
Základní workflow .... Volba fotografické techniky. Základní nastavení fotoaparátu. Umístění produktu, kompozice. Využití kombinovaného světla (ambientní + osvětlovací technika). Dělená expozice. Doplňkové efekty.
 
Třetí část
PRODUKTY V INTERIERU/EXTERIERU PŘI VYUŽITÍ POSTPRODUKCE
Základní workflow .... Volba fotografické techniky. Základní nastavení fotoaparátu. Umístění produktu, kompozice. Využití násobného snímání a postupného osvětlování. Doplňkové efekty. Postprodukční příprava a úpravy
 
Bonusový obsah a další bonusy pro ty co si kurz zakoupí
PRODUKT NA SCÉNĚ ANEB VYUŽITÍ UMĚLE VYTVOŘENÉ REALITY
Tvorba vlastní scény - využití kulis, barevné přemalby, doplňků. Studiová i příruční osvětlovací technika. Dělené a násobné expozice. Postprodukce.
Kniha Kreativní barva podepsaná autorem za cenu 500,- Kč (oficiální cena je 650,- Kč)
 
Co si mají přinést účastníci co přijdou osobně
fotoaparát, poznámky

 

Produktová fotografie v reálném prostředí

  • Cena990,00 Kč